KAMENITÝ

06.07.2015 10:36

Sraz ve stáji v 5:30. Výjezd se nám opozdil z plánovaných 6 hodin na 6:30. Prvního zajímavého zážitku jsme se dočkali již po 20 minutách, kdy Rozárka, nedbaje svého jezdce na zádech, sebou práskla do řeky. V 7:50 byl první odpočinek po rychlejší etapě a prudkém stoupáku na Goduli. Renátka vylévala vodu z bot a na lavičkách horské chaty s ranním sluníčkem jsme si chvilku počkali na ranní občerstvení. Po vtipné hodince s šéfem horského chaty jsme vyrazili na Kamenitý. Cesta čistého času v sedle trvala 4,5 hodiny. Obídek, pivko, kofolka.. na chvilku se natáhnout na lavičku. Po dvou hodinách sedláme a vyrážíme směr Javorový. Trochu jsme si zajely na Ostrý (cca 4,5 km) - bohužel kompas a mapu v hlavě nemáme a na GPS v mobilu se na horách moc spoléhat nedá. Na Javorovém opět hodinka pauzy, někomu na večeři stačil koláček, jinému i smažák s dvojtou porcí hranolek byl málo. Sestup do Řeky přes Gutské peklo proběhl hladce. Louky v podhůří na cestě domů do stáje však nenechaly naše koníky v klidu.. už abychom byly doma! Návrat domů ve 21 hodin.. koníci se vyváleli a spokojeně odkráčeli na večerní pastvu...
Příště Lysá hora - autem tam, kopytem zpět. Chce-li se někdo přidat, je vítán. Doporučujeme citlivější kopýtka okovat alespoň na předek, jezdec by měl jezdit pravidelně, přeciž jen se jedná o celý den v sedle.